Nekad R0S3N | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosen

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William Rosenback

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2008

Vad heter du på discord? Rosen-William#7492

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan jag vaknar vilket som är runt 10:00 och sen spelar tills 22:00 nånstans där. Om jag är ledig, de jag menar är när jag inte är i skolan

Hur länge har du spelat på Unive? Mitten på Maj tror jag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta och spela som vanligt. Men det är såklart jag håller koll om någon gör fel eller så, men jag ska inte ändra på scenarion eller något sånt, ska inte heller bara leta efter folk som gör fel, men det är klart jag håller koll. Extra koll. Men jag skulle väll göra bans och kicks och sånt om det är något fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varför jag vill bli SV är för att jag vill kunna göra skillnad, jag vill inte stå och kolla på när någon gör fel utan jag vill göra något åt saken.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle och vill hjälpa till er staff och kunna hjälpa till så mycket som jag kan. Jag kan ju även banna och kicka folk så ni slipper det. Ni kanske har viktigare saker och göra, det är då vi SV kommer in och ställer upp och fixar små problemen.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli SV för att jag kan väldigt många regler. Jag är även aktiv väldigt ofta och som sagt jag vill hjälpa till och kunna fixa små problemen. Jag kan och vill även hjälpa de som inte kan reglerna lika bra.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill kunna skillnad och kunna hjälpa er staff att göra denna server roligare. Det vore även super skönt och kunna göra skillnad och kunna göra saker själv. Stoppa alla lallare och så vidare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? Yes yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad 2 gånger förut för lall. Och kört tjänste fordon men jag var rätt så ny på servern så jag fattade inte riktigt det där med att man var tvungen och vara kriminell. Men nu så har jag bestämt att jag ska skärpa till mig. och sen blev jag bannad nån timme tidigare idag av en servervakt men det var ett stort missförstånd

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka