Nekad g1ory_ | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g1ory_

Aktiv Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? G1ory_

Vad är ditt Hex:ID 11000014aab0609

Ange ditt födelsedatum 19 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne ungefär 3 timmar eller mer varje dag. Upp till 10 timmar vid vissa tillfällen

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev medlem första gången i november (2023)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 gånger. senaste gången var nästan ett halvår sedan. Är grön spelare!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att "vakta server" och se till att andra följer regler samt vara som ett exempel för andra spelare. Man kan kicka folk och svbanna men man ska alltid ha bevis när man gör det och skicka det i en kanal i dcn. Man ser helt enkelt till att spelarna sköter sig osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt så att jag ska kunna bidra till att spelare har bättre rp och så att jag ska kunna ta direkta återgärder på lallare som stör eller inte kan bete sig. Jag skriver report men inget händer så jag vill kunna ta saker i egna händer och få bort problemen som inte ska vara på server så att de kan börja bete sig igen. alltså vill jag bli servervakt för att folk ska rpa på rätt sätt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är typ om man kickar någon mitt i ett scenario för egen vinning eller ressar sig själv/polare utan bakomliggande (giltig) anledning. Man ska inte vara korrupt eftersom att man då inte ska vara sv samt att det inte är lönt eftersom det finns logs på sånt som kollas regelbundet av sv-ansvariga!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Ej tagit intervju inom den angivna tiden.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka