Accepterad Rossi | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rossi

Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Wasem

Vad heter du på discord? rossi7633

Vad är ditt Hex:ID steam:110000152f5bad6

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag jobbar och pluggar samtidigt och har lite tid då o då att gå ut o träffa vänner, jag spelar dagligen då vissa dagar är jag aktiv ca 2 timmar och vissa ca 8 timmar, men jag är aktiv varje dag när jag har tid.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2-3 månader typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) En gång bara, 1 dag för sunt förnuft.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att alla spelare sköter sig och att alla följer lagar, en servervakt kan varna eller säga till när någon annan spelare utför nån regelbrott och att se till att RPn funkar som den ska. Det kan handla om någon slags trakasserier, hot eller att någon inte rpa ordentligt. Däremot ska en Servervakt RPa som vanligt men man ska ändå ha koll på folket kring om sig som kan göra fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har alltid stött på massor med människor som inte respekterar reglerna som serven har och då RPn har försämrat, t,ex många skriver i OOC och många lallar i serven. Jag vill kunna få möjligheten att hjälpa till och utveckla RPn samt att hjälpa nya medborgare att kunna anpassa sig till serven och till reglerna. Jag vill däremot hjälpa staff och underlätta dess arbete så att de kan fokusera på viktiga eller större problem. Jag vill också försöka att förminska lall i serven. Jag vill liksom göra skillnad så att RPn blir mer roligare och att folk ska kunna ha kul utan att ha med sig någon spelare som förstör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det handlar om att använda sin perms som en fördel för sig själv eller för vänner. EX att man bannar/kickar någon utan nån anledning, revva sig själv eller vänner, använda perms för att vinna ett scenario. Det kan handla om att banna någon bara för att man inte tycker om personen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka