Nekad knasbrursan | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey12345

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Sandstrom

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014577049f

Ange ditt födelsedatum 16 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet skulle jag säga är väldigt hög då jag sitter väldigt mycket vid datorn men har börjat rpa lite mindre pågrund av att jag har tröttnat lite på att rpa kommer säkert börja rpa mer snart igen men jag kommer vara en rätt så aktiv servervakt och sitta på sjukan och chilla där bara för servervakts arbete för att jag vill hjälpa unive så mycket som möjigt jag har inte varit på unive länge alls men älskar redan denna server och dess comunnity så jag skulle vara en rätt aktiv servervakt och underlätta för staffsen så dom kan specca större scenarion

Hur länge har du varit medlem på Unive? Bara ungefär 3 veckor men har vart på andra servar innan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte hur man bifogar bilden verkar inte funka men det står Unive: 1 I sandström, Enzo Rpar inte på skador när du krockar och bryter mor röst regeln, 4 dag Sun Nov 10 21:27:17 2024 men sen tog han bort röst regeln så det står Unive: 2 I Sandström Enzo, rpar inte på skador när du krockar, 8dag. Sund Nov 10 21:44:52 2024 Unive: 3 I Sandström, Sweolsson Hoppar in i okänd persons bil under ett trafikstopp, 3 dag, Tue Now 19 21:10:40 2024 men han tog bort den efter typ 5 min för den var felaktig så egentligen ska jag ha 1 ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift skulle jag säga är att underlätta för helpers så dom kan specca större scenarion där det blir hårdare återgärder tillexempel som skottscenarion där det oftast kan gå fel tillexempel en c logg så som servervakt så skulle du kanske kunna åka runt lite med toggleid i en timme och se till så att inga lallar eller sånt och och om det är någon som gör det kan du kicka dom som en varning eller kanske en vdm så kan du svbanna dom eller meddela staff som kan ge större återgärder då vdm är mer än 30 mins ban

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja vara servervakt för att hjälpa denna server att bli så hög rp nivå som möjligt ja asså unive är sveriges största rp server man man ser ändå på varje server lallare. lallare vill ingen ägare ha på sin server då det ger ett väldigt dåligt rykte om rp nivån så då skulle jag säga att det är det servervakts mest ska hålla koll på så att staff inte behöver lägga ner sin tid på små lallare. Och jag borde bli servervakt för att jag är tydlig Jag är kortfattad lära mig snabbt och jag tydlig och jag vill hjälpa folk med allt jag kan och jag skulle gärna bli servervakt för att folk sitter och slås på sjukan och sånt med de hjälp Jag vill kunna hjälpa denna server vill och göra servern till en bättre rp nivå jag vill också bli servervakt för att det inte är lika mycket jobb om ni fattar vad jag menar alltså att det inte är så högt uppsatt Jag ser folk som inte vet reglerna hela tiden. men om jag blir sv så kommer jag försöka att se till att underlätta för dom högre uppsatta jag jag kommer vara en rätt så aktiv server vakt då jag skulle säga att jag ´kommer lägga mer tid på det en på mitt rpande då jag börjar tröttna på det lite men kommer säkert börja igen om någon månad så jag vill då kunna hjälpa unive och göra staff arbete istället då jag tycker det är väldigt kul när man känner att man har ett ansvar och jag har varit staff förut så jag vet alla commandsjag vara aktiv som en sv Jag kommer hjälpa alla så mycket som möjligt. Jag är seriös och kommer göra allt för att göra eran server till en bra server utan lallare eller någon som bryter mot reglerna och den enda skulle jag säga är att hoppas det här är nog och jag skulle vilja vara servervakt och jag skulle göra allt i min makt för att göra så att ni kommer bli glada men det jag gör och ser att jag inte är någon lallare eller någon som vill byta mot reglerna jag är den personen som kommer göra allt i min makt för att göra så ni får en bra rp nivå någon som ingen bryter mot reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt kan vara att du har toggle id på i scenarion eller skottscenarion så du kan se deras id bakom vägen eller att du kickar någon av en jätte dålig anledning eller bannar bara för att du inte gillar dom eller /dv bara för att va dryg o ta bort någons bil även om den inte är inaktiv

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad under de senaste 30 dagarna (2024-11-10).

Du får ansöka igen 2024-12-10.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka