- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 3
Ange ditt födelsedatum: 29 Januari 2002
Vad heter du på discord? Pyxe#4088
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 850+
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? emellan 6-10
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? Ludvig Hansson
Hur gammal är du? 18
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Pågrund av att jag själv har varit sjuk mycket både haft canser och har reumatism så mitt liv har igentligen varit mycket på sjukhus och har varit tacksam för hjälpen som jag fått så nu vill jag hjälpa andra
Varför ska just du bli anställd? ni kommer få en trevlig aktiv och en som kan ta saker seriöst i erat team Jag har inga problem att jobba i ett team eller själv
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? lite smått
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning är en akut första hjälpen behandling som ges omgående till en person som är medvetslös och inte andas
Förklara vad radiodisciplin innebär. Man kan lyssna på vad andra säger i radion och inte avbryta och hålla på man ska göra det så lätt att alla hör som möjligt
Har du några andra frågor? nej
Vad heter du på discord? Pyxe#4088
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? emellan 6-10
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? Ludvig Hansson
Hur gammal är du? 18
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Pågrund av att jag själv har varit sjuk mycket både haft canser och har reumatism så mitt liv har igentligen varit mycket på sjukhus och har varit tacksam för hjälpen som jag fått så nu vill jag hjälpa andra
Varför ska just du bli anställd? ni kommer få en trevlig aktiv och en som kan ta saker seriöst i erat team Jag har inga problem att jobba i ett team eller själv
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? lite smått
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning är en akut första hjälpen behandling som ges omgående till en person som är medvetslös och inte andas
Förklara vad radiodisciplin innebär. Man kan lyssna på vad andra säger i radion och inte avbryta och hålla på man ska göra det så lätt att alla hör som möjligt
Har du några andra frågor? nej