Inaktuell Vacwille™ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Vacwille

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag har aktiviteten som krävs, engagemanget som behövs och viljan att spelarna ska få den rätta hjälpen dom behöver på ett snabbt och smidigt sätt. Jag kommer lägga min tid och energi på servern och för spelarnas bästa. Jag vill komma tillbaka som helper för att jag känner att jag kommer klara av det. Nu var det ett bra tag sedan jag var helper och har mognat till en bra del.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag sitter som MA just nu och ser ju alla reports som kommer in. Jag tycker att det är en del problem inom krim rpn då det är mycket fear rp och shoot on sight som jag vill förändra. Utom krim delen så är det en del lall på olika ställen m.m.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska alltid jobba som ett team och ALDRIG imot varandra. Vi ska inte försvåra eller stå ivägen för någons arbete vi ska alltid finnas där för varandra hjälpa till m.m. Jag kommer hjälpa till att specca på olika ställen när andra staffs behöver hjälp och ber om att specca på något speciellt ställe.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att agera profisionellt är A & O i staff rollen. Utan att vara profisionell så kan man dra ner hela staff teamet och vi som staffs är ansiktet för spelarna det är oss dom vänder sig till när dom har problem. Dom litar på oss att dom ska få den hjälpen dom behöver och att vi ska ge dom den hjälpen dom behöver. är man lat och inte vill göra något seriöst så ska man inte ens sitta som staff position...

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Privata livet går först sen staffande sen RP jag kommer rpa på seeena kvällar eller extremt tidiga morgonar samt lite smått på helgers kvällar när man kan vara vaken längre för att fortfarande hålla sin karaktärs relationer i liv och inte bara försvinna helt. Jag kommer alltid att specca när det behövs och när jag själv anses att det behövs :D

Hur länge har du spelat på Unive? just nu har jag varit medlem i prick 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag har suttit här som staff 2ggr tidigare. 1 gång under 2024 och engång januari/feburari 2025.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom allt men inte jätte förjust i Event :D

Tillbaka