Nekad Puchy | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEWSA

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356901275/

Ditt Hex-ID: 110000117a42d9b

Vad är din discord tagg? JEWSA#9358

Vem var det som bannade dig? Lil-Fkn-Mackish

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: slås i fängelset efter att man blivit tillsagt ~Lil-Fkn-Mackish. Återstår: 14 dagar 23 timmar 55 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och en polare var i fängelset där vi hade det kul med varann och gick runt och skojade med varann. Vi slogs med varann och andra (Med dom som gick med på att slåss) och hade det kul. Vi var alla liksom fängslade i 800 minuter och för att underhålla varandra så slogs vi mm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en av mina polare hade det lite kul och vi slogs med varandra (Vilket båda hade gått med på att göra) och hade det kul. Vi RPade ju som sagt på skadorna, vi fick ju ont och det hördes. Sen när vi slogs så varnade Lil Makish mig i chatten men jag såg inte det så vi fortsatte ha kul och slogs vidare. Sen när jag såg det han skrivit i chatten så slutade jag men strax därpå så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ju fel som slogs men saken var den att vi båda var ju med på det och det var okej från varandra att vi slog varandra. Men i hela verket så ska man ju inte helst springa runt och slå varandra men eftersom att vi var vänner så uppfattade jag det mer okej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen så var jag ny på servern och visste inget om RP, Andra gången så var det ungefär samma men jag var fortfarande ny och hade inte riktigt uppfattat reglerna, Tredje gången så vart jag falskt anklagade för att ha joinat en stör ej kanal och uttryckt mig rasistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vi slogs var ju det som dom reagerade på men eftersom att jag själv och min polare tycker att det var okej eftersom att vi var vänner osv. Men det är ju inte så bra RP överlag om man springer runt och slåss i fängelset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså jag visste ju från första början att det inte var okej att man sprang runt och slogs men det gjorde vi ju eftersom att vi först satt i fängelse under en lång tid och eftersom att det kunde bli långtråkigt om vi bara stod AFK och eftersom att vi var vänner. Jag vet ju definitivt nu att jag inte ska göra så och det kommer ju verkligen inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka