Nekad Zykezz | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykezz

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-1
Åtgärds-referens
ID: 2480 — Allvarlig (8p)
Typ: Grov OOC In-Game (§ 4.3a)
Anledning: Nämner en persons anhörig och diskriminerar personen
Personal: Berra1213
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Nej, men jag satt i supp var med i sons och sedan hade något möte varit när jag ej var inne så när jag kom in hetsade hammar/Jax och sedan kom en kille i ryggen mot mig med skiftnyckel och antog att han skulle slå så jag sköt honom sedan Jax för han började skjuta mot mig.

Sedan ber Berdan mig komma support så jag hoppar märker direkt att han är inställd för att ge åtgärder så man var lite smått less eftersom det jag gjorde inte riktigt var ett regelbrott enligt mig, så sa jag hoppas det inte blir så här bara för det är Hammar. Och så deffade dem mig och sa att det beslutat sig för ta åtgärder ändå och då sa jag "fan vad ni suger av hammar" tänkte inte mycket på det var inte så seriös men då blev han sur och sa "du kan ju dra åt helvete" och så blev jag bannad.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Nej, men det var inte avsikt att såra eller kränka honom, pratade med honom som jag skulle pratat med vem som helst.

Det var ett annat sätt att uttrycka att det var lite särbehandling när det kom till Hammarlöf var inte så seriös när jag sa det, vi spelar utanför Unive vi har ju inget agg mot varann.

Har du bevis som stödjer din överklagan? .

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka