Nekad zevox | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zevox

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ditt discord namn: alipotter67

Ditt Hex-ID: steam:11000014cbfd324

Vad för typ av beslut gäller det? Nedstängt Gäng pga "meta dc"

Vem/vilka tog beslutet? snake

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs då det såg väldigt fel ut att vi alla satt i discorden och pratade. Men som snake borde ha sett så satt det flertalet andra personer som inte har något med unive att göra där i också, dessutom var ingen ingame vid tillfället. Som snake också borde ha sett så fanns det kanaler som hette "unive gäng" "betala" osv då vi använde discorden för att bland annat köpa gäng på unive. Vi som var med i discorden har känt varandra i snart 2 år och jag tänker att man måste väll kunna få ha en discord server med sina vänner utan att det ska klassas som en meta discord. Ni kan fråga alla gäng vi varit med i om vi suttit i vc när vi rpat osv så jag förstår inte varför vi helt plötsligt nu skulle meta när vi alltid suttit i vc när vi rpar annars. Vi alla förstår att det såg fel ut men ni måste ju också kunna förstå oss då vi känt varandra väldigt länge och vill ha en discord som vi kan snacka i. Om det hade varit en meta discord så hade vi ju inte haft en massa andra kanaler som inte har någonting med unive att göra. Vi hade också köpt vårat gäng bokstavligen typ 10 minuter innan det blev nedstängt vilket också känns ganska tråkigt då vi med handen på hjärtat inte gjort det vi blivit anklagade för. Vi har inte haft någon "meta dc" utan vi har haft en discord server där vi kan sitta och hänga och prata i UTANFÖR unive.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt då vi ej gjort det som snake har anklagat oss för. Vi har ej haft någon meta dc utan som sagt så har vi haft en discord där vi kan hänga och snacka med våra kompisar. Det har ingenting med unive att göra och jag förstår inte varför den discorden ska behöva drabba våra roller och gäng på unive vilket vi har betalat mycket pengar för. Med andra ord så förstår vi att det kan ha sett fel ut men vi vill ändå förklara oss och se om beslutet går att ändra då detta är ett missförstånd.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inget speciellt bevis vad jag vet.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad
Anl: Kan inte erkänna sina fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka