Antagen Plantisenn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plantisenn

Icke Medlem
Meddelanden
680
Reaction score
126
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? plantisenn

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till med Unive igen. Har inte riktigt tid för att vara Helper, så MA är en perfekt roll.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är ansvarstagande och aktiv. Jag kommer att ta in bra personer, som jag ser mogna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med en trevlig ton, även om dem verkar otrevliga så ska vi aldrig gå ned på deras nivå.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det defenetivt ska vara svårare att komma in på Unive. Vem som helst kommer in, det måste betyda mera än att man kan börja slåss och få jobb.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hålla hög rp nivå och undvika att skjuta så mycket.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Tillåta rätt personer komma in på Unive

Hur ser din aktivitetet ut? Mycket varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vet inte om jag ska ansöka till Helper senare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka