Inaktuell Lall1sh | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad heter du på discord? lallishthe.1

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det känns och verkar vara ett roligt jobb och så har man något och göra på dagarna också, sen så ansökte jag till medlemskap ansvarig för att få in seriösa personer in till servern så det inte blir lika mycket lallare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskap ansvarig då jag vill serverns bästa och få in seriösa rollspelare och inte en massa lallare som kommer in på unive för att lalla eller fuska eller vad som helst, Jag är seriös och mogen både inom rp och jobbet som MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta folk med ett snällt beteende och vara trevlig mot dom.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? genom att bemöta folk på ett trevligt sätt ingame och se till så att alla har roligt på servern men fortfarande såklart ha en bra rp nivå genom att själv ha det så folk börjar själv använda sig utav hög rp nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? alla är välkomna in på servern om man är en mogen rollspelare och har en bra rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ansvar över medlemmar och se till så att man får in rätt personer på servern och hålla en stabil rp nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv varje dag men har 3 fotbolls träningar om veckan på kvällarna så det är dom enda gångerna jag inte är aktiv och sen om jag ska iväg någonstans men isåfall skriver jag det i inaktivitet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka