Pjellyzz | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pjellyzz

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 16 Augusti 2006

Vad heter du på discord? AndreaS #9767

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 186

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 timmar vardagar och på helger 4 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 2-3 timmar ungefär

Hur många timmar har du på FiveM? 186

Vad heter du? Jonny Brown

Hur gammal är du? 29

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För jag tycker det skulle vara kul att rädda liv och göra skillnad i samhället

Varför ska just du bli anställd? För att jag är smart.Har kollat på många filmer om ambulanser och sånt och jag är snäll,skön och rolig.Sen är jag också positiv som människa

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej inte så mycket då jag aldrig jobbat med detta men. Jag har sätt på många serier och filmar om sånt här. Som tex sos alarm och 112- liv och död

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det är disciplin i radion. Att man ska skötta sig när man pratar i radion. Du ska inte prata om annat och du ska vara seriös. Man ska vänta på sin tur när man pratar och sen ska man inte skrika och man ska vara lugn och skötta sig

Har du några andra frågor? Nej

-rep utifrån denna ansökan känns det inte som du vill ha jobbet alls?

Vad menar du?? Annars skulle jag inte söka om att få jobbet
Utveckla den lite. Berätta mer om varför just du ska bli anställd och vad du medför. Känns som du inte har skrivit något alls nästan. Detta är inte från någon staff utan bara ger lite tips. Om du utvecklar den mer så tror jag du har mycket större chans att få jobbet.

Tillbaka