Ej Antagen pinnenlucky | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pinnenlucky

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ed Andersson

Vad heter du på discord? Pinnenlucky

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag sökte till Medlemskapsansvarig för att jag gillar att hjälpa andra och vill att alla ska känna sig välkomna. Jag tycker det är viktigt att folk trivs och känner att de är en del av gruppen. Jag kanske har dyslexi, men det stoppar mig inte från att vara engagerad och vilja göra skillnad. Jag är bra på att lyssna, ta ansvar och få saker att hända, och jag tror att jag kan göra ett bra jobb i den här rollen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag bryr mig på riktigt om människor och hur de har det i gruppen. Jag är bra på att få andra att känna sig sedda och välkomna. Jag är engagerad, pålitlig och gör alltid mitt bästa även om jag har dyslexi, så låter jag inte det stoppa mig. Jag är van att hitta lösningar och jobba hårt. Jag vill bidra till att alla medlemmar trivs, stannar kvar och känner att de är en del av något viktigt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra med respekt, öppenhet och vänlighet. Alla människor är olika, och det är viktigt att lyssna och försöka förstå varandra. Man vet aldrig vad någon annan går igenom, så det kostar inget att vara snäll. För mig handlar det om att skapa trygghet och visa att alla är välkomna, oavsett vem de är.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska kännas roligt och viktigt att vara medlem på Unive. Att man känner sig välkommen, får vara med och påverka och ha kul tillsammans med andra. Jag vill att alla ska känna att de hör hemma, att de är en del av något inte bara med i en server utan faktiskt betyder något.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man som medlem ska visa respekt mot andra, bidra till en bra stämning och vara öppen för att vara med. Man behöver inte göra allt, men man ska vilja vara en del av rpen och visa intresse. Det viktigaste är att man bryr sig om gemenskapen och hjälper till att skapa en trygg och rolig rpen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag var Medlemskapsansvarig skulle jag känna ansvar för att alla medlemmar känner sig välkomna, hörda och inkluderade. Jag skulle se till att nya snabbt kommer in i gemenskapen och att ingen hamnar utanför. Jag skulle också ta ansvar för att hålla kontakt med medlemmarna, lyssna på deras idéer och hjälpa till om något inte känns bra. Det viktigaste för mig är att skapa en trygg och positiv stämning där alla trivs.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är en aktiv person som gillar att vara med och hjälpa till. När jag engagerar mig i något så gör jag det helhjärtat. Jag försöker alltid dyka upp på möten, delta i aktiviteter och ställa upp när det behövs. Jag gillar att ta ansvar och tycker det är kul att vara del av en grupp där man gör saker tillsammans."

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara säga att jag är verkligen engagerad och vill göra mitt bästa i rollen som Medlemskapsansvarig. Jag är inte perfekt, men jag är villig att lära mig och utvecklas. Jag tror att jag kan bidra med mycket energi och vilja att skapa en bra gemenskap för alla. Tack för att ni tar er tid att lyssna på mig!

+Rep aktiv och noggrann tror att han kommer passa som Medlemskaps Ansvarig

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka