Ej Antagen alleeswe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad heter du på discord? alleeswee

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli de för att jag vi9ll få in ber spelare och hjälpa servern att bli bättre osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som MA för att jag är engagerad och ansvartagande person som gillar att jobba med människor. Jag tycker de är viktigt att alla medlemmar känner som välkomna och som en del av gemenskapen. Jag är en person som är positiv och hjälpsam, och jag tror de är viktigt i en roll där man har kontakt med många olika personer. Jag är ganska organiserad och tycker de om att ha koll på saker. Som MA skulle se till att medlemmar får den information dem behöver. Jag kommer att vara tillgänglig om nån har en fråga eller behöver hjälp.

En annan anledning till att ni ska välja mig är att jag bill bidra till servern så den kan fortsätta växa och bli ännu bättre. Jag vill hjälpa att få in fler medlemmar och dem som redan är medlemmar att stanna kvar. Tex att lyssna på vad medlemmarna vill och komma med idéer som kan göra servern roligare .

Jag är också villig att lägga ner tid och energi på uppdraget och göra mitt bästa. Jag kanske inte kan allt från början, men jag är snabb på att lära mig och är inte rädd för att fråga om hjälp när det behövs. För mig är det viktigaste att göra ett bra jobb och att alla medlemmar känner sig inkluderade.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra med respekt och god ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Göra så att medlemmar känner sig inkluderade och lyssna på dem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska följa reglerna och inte hålla på att lalla med ändå ha roligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att få in fler spelare som verkligen vill rpa och inte lalla, ta in seriösa spelare.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardgar kommer jag vara inne från 15 till 20, kan variera från vecka till vecka och sen på helger och lov kan de vara från 13 till 02

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka