Nekad Ping | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ping

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? hemligt

Ditt discordnamn: problemspelaren

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Varför ska just du bli staff? jag är bra på att banna folk osv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? lallare

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? banna dom?

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag är inte professionell, däremot så är min kompis det i forre. han har earnings osv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vet inte, kanske 30 min

Hur länge har du spelat på Unive? ett tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, men shorba limpis tog bort den för att han är väärsta shorban

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

+rep
Detta må vara den mest välskrivna staffansökan jag någonsin lagt mina ögon på! Allt ifrån ditt hemliga namn till lallarna som ska bannas! Väldigt bra gjort, om inte denna personen blir åtminstone Sr.Mod på direkten så har jag tappat allt hopp.

Efter att ha inspekterat texten och funderat över den fantastiska filosofin som gömmer sig bland raderna, så tycker jag att denna ansökan är den bästa, mest magnifika text jag skådat. Därför kommer denna ansökan få en STOOOR +rep. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka