Antagen DjOgge | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DjOgge

Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: djogge

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff på unive eftersom att jag ahr varit på servern i ca 4-5 år coh har lärt mig med tiden vad rp är och handlar om. jag ska bli staff eftersom att jag inte är rädd för att ta beslut och jag är väldigt självmedveten och jag vet vad jag vill inom staff rollen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De jag inte tycker fungerar är den sociala delen av rp. Jag säger detta eftersom att jag mesta dels har spelat som krim under min tid på unive. Och på senare tid märkt att detta problem bara växer och växer. Så det är en sak som inte fungerar som jag tycker vi borde ta tag i lite hårdare. Har även märkt att det som händer i rp brukar oftast komma från händelser som skätt i discord att gäng startar krig osv för de inte ahr varit de bästa vännerna så att säga.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sammarbeta, diskutera med varandra se hur vi kan förbättra och utveckla dessa brister till något positivt. Sammarbete är det som måste finnas för att göra framsteg.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara profisionell i den rollen man har som staff är viktigt för servern och spelarn. jag tycker man ska vara mogen och kompetent veta rätt och fel. Jag tyccker det är viktigt att vara professionell så folk vet att man menar allvar men det är inte fel att ha god jargon med spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rpa kommer jag inte göra mycket som staff kanske nån gång då och då. Staff arbete kommer främst prioreteras på helgerna men jag kommer vara aktiv alla andra dagar men inte lika mycket som på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff innan men hade inte direkt tid till att spela då. men de kommer jag ha nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? de är främst event och jobb, är inte tillräkligt kreativ att komma på olika event osv. Sen har jag aldrig tidigare direkt haft koll på olika jobb och även aldirig vart i jobb industrin på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka