- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? hemligt
Ditt discordnamn: problemspelaren
Ange ditt födelsedatum 11 September 2006
Varför ska just du bli staff? jag är bra på att banna folk osv.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? lallare
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? banna dom?
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag är inte professionell, däremot så är min kompis det i forre. han har earnings osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vet inte, kanske 30 min
Hur länge har du spelat på Unive? ett tag
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, men shorba limpis tog bort den för att han är väärsta shorban
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: problemspelaren
Ange ditt födelsedatum 11 September 2006
Varför ska just du bli staff? jag är bra på att banna folk osv.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? lallare
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? banna dom?
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag är inte professionell, däremot så är min kompis det i forre. han har earnings osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vet inte, kanske 30 min
Hur länge har du spelat på Unive? ett tag
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, men shorba limpis tog bort den för att han är väärsta shorban
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej