Antagen Theduc_k | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theduc_k

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes.

Ditt discordnamn: Theduc_k

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag passar som staff eftersom jag är lugn, ansvarstagande och gillar att hjälpa till. Jag har tidigare erfarenhet av staffarbete och vet hur viktigt det är att vara rättvis, tydlig och respektfull mot alla spelare.
Det som gör mig unik är att jag är bra på att lyssna och ta in olika perspektiv innan jag agerar. Jag vill alltid göra det som är bäst för servern och bidra till ett bra klimat både för spelare och staff, gillar även att utveckla mig själv och uppnå den bästa versionen av mig. Just därför jag har långsiktiga mål i Staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ibland kan information och regler uppfattas som otydliga för spelare, vilket kan leda till missförstånd. Det kan också kännas som att olika situationer hanteras lite olika. Det jag menar är att jag t.ex ser oklara & oskrivna regler som ofta spelare får återgärd för utan att det egentligen inte står ute.

Ser även flertal brister inom Krim RPn just därför jag ser intresse i att ha det som ett av mina områden för att utveckla det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att ha bättre kommunikation inom staff teamet och vara mer tydliga mot spelare. Om staff samarbetar mer och är överens om hur saker ska hanteras blir det också enklare för spelare att förstå vad som gäller.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt handlar för mig om att vara lugn, respektfull och rättvis i alla situationer. Det är väldigt viktigt för mig eftersom staff är ansiktet utåt för servern.
Jag tycker att professionalitet ska synas genom hur man pratar med spelare, hur man tar beslut och hur man hanterar problem, även när det blir stressigt.

En av det viktigaste faktorer att jag som Staff ska kunna vissa mig "professionell"

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Absolut, jag kommer prioritera Staff arbetet i första hand och det är för att jag:

1. RPn kommer ej förhindra min aktivitet och mitt jobb som Staff med tanke på att jag vill utvecklas inom Staff teamet som jag tidigare nämnde och just därför ej prioritera Rpandet, möjligen någon gång då och då men ej mer än det.
(Gillar inte att RPa så mycket heller längre)

2. Har mycket tid över och anser att privatlivet ej kommer vara något hinder.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år (SAMMANLAGT) relativt ny.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut har jag det, ska nämna lite tidigare ansvarstagande positioner inom Staff delen:
(Antar att detta är overall och att jag kan nämna poster på andra serverar med?)

* F.D Medlemskapsansvarig (Unive)
* F.D Admin & KD Servervakts ansv samt Staff manager (Avena RP)
* F.D Head Mod (Förorten RP)
* Nuvarande Servervakt på Unive :))

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, tar det område ni placerar mig inom, jobbar och utvecklar mig gärna inom de områden jag kryssat dock.

Tycker klart och tydligt att han förtjänar det då han har väldigt bra erfarenhet och kompetensnivå

+rep mogen och allmänt skön o trevlig grabb

Signerad av Sp0ky

En av dem bästa och sjysstaste poliserna i kåren rekommenderar att ni tar in han som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka