Accepterad Perre | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Perre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198956974939/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe#9378

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000 Han är en väldigt omtyckt person av familj och vänner. Han kommer från Sverige och har bott i Umeå i hela sitt liv. Men min karaktär var en bråkmakare i ung ålder, han ville alltid slåss med personer han inte gillade eller göra andra dumma saker mot skolan som spratt, det gick över när han blev större. Min karaktär hade ett mål sen tidig ålder var att få mecka eller trimma bilar för att hans pappa höll på med bilar och han blev snabbt intresserad. Han uppfyllde sin dröm om att få jobba med bilar efter han gick gymnasiet så började han jobba på fler olika verkstäder i fler olika städer men han kände att han inte riktigt passade in där. Men det blir en ny chans när han kommer till denna stad.

Varför ska just du bli whitelistad? Denna server verkar ha bra mods och bra rp spelare, verkar allmänt va en rolig o skön stad att spela på. har letat efter en mer seriös rp server att spela på så jag tyckte unive såg bra ut. så jag vill jättegärna börja på den och jag vill börja rpa så mycket som jag gjorde förr alltså att sitta dag ut och dag in och att ens liv kretsar kring rp och jag tror verkligen att unive kan medverka till det och uppfylla det, så jag tror att unive kan vara en jättebra början och jag kommer förhoppningsvis stanna kvar så länge jag kan på serven och förhoppningsvis kommer inget i vägen för mig så jag verkligen kan spela så mycket jag kan på serven och ha så roligt som möjligt samtidigt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför jag vill bli whitelistad här att få jobba på autoexperten eller mekonomen och att jag vill uppnå högre rp nivå och att ta spelet lite seriösare hela tiden.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en vän att den här staden var bra och att jag skulle testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna ha så roligt som möjligt och att folk ska kunna ha FiveM som ett main spel och att man alltid kan starta upp fiveM och få ett leende på läpparna det är mitt mål med mitt rollspelande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har testat andra servrar men har inte direkt fastnat för någon server än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka