Accepterad đ–Œ63 | Medlem ansökning [Scizzy]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝖌63

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leo

Vad Àr ditt discord namn? nivva67

Vad Àr ditt födelsedatum? 2 Juni 2009

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Ă„lder pĂ„ din karaktĂ€r: Halloj, Mitt namn Ă€r Leon Kronkvist, jag Ă€r en kille som Ă€r bilintresserad. Älskar mecka har ocksĂ„ 4 mopeder. Jag skulle vilja börja jobba pĂ„ mekonomen. Mitt mĂ„l med att leva hĂ€r pĂ„ unive Ă€r att fĂ„ jobba pĂ„ nĂ„got stĂ€lle med bilar, jag hatar blĂ„ljus personal, fĂ„tt ett antal problem med dom i ung Ă„lder med moppen, Jag har ven haft en tuft uppvĂ€xt det var precis sĂ„ far min kunde köpa en moppe. Kommer direkt köpa en 450. Jag har mĂ„nga kompisar Ă€ven lĂ€tt för det, dĂ„ jag Ă€r snĂ€ll och respekterar alla oavsett kön hudfĂ€rg osv. jag Ă€r vĂ€ldigt kreativ person som kommer med kreativa ideer

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? SnÀll, Fordons Intresserad, OmtÀnksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Leon Àr en riktigt fin person. Han hamnade tidigt i fel miljö. Det gjorde sÄ hela hans barndom och uppvÀxt blivit tuff. Sen bodde han i Malmö som kan va en av anledningarna. Han spela mycket fotboll med kompisaHans bÀsta kompis hete Alex men blev skjuten. Och dÄ tappade han och allt gick snett i livet. Leon har alltid gillat bilar. Och meka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP dÄ jag kommer försöka sikta pÄ att jobba inom nÄgot fordons inriktat jobb. Kommer Àven gibba med mina og polare och vi kommer göra feta scenarion.

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte mÄste vinna varje scenario, och det mÄste jag absolut inte göra för ha kul. Rollspel ska vara kul för alla och alla ska vinna och kunna förlora scenarion och det ska vara kul, skulle tillexempel vara roligare att göra bankrÄn med sÀmre bil Àn abuse bil (detta var ett tillexempel)

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Jag snackade OOC. Och sÄ kom jag pÄ att jag sa servern istÀllet för staden sen kom jag pÄ det. SÄ sa jag aldrig om det.

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? VDM: Att man anvÀnder sitt fordon som vapen. RDM: Dödar nÄgon utan anledning Powergaming: Att inte rpa pÄ skador Powergaming2: Att spela för makt och pengar

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Tycket inte det dÄ jag utvecklat denna ansökan.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gÄtt vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar pÄ dig att genomföra intervjun, annars avslÄs din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vÀnliga hÀlsningar,
Medlemskapsansvariga

GodkÀnd ansökan
GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!
Med vÀnliga hÀlsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka