Accepterad joohan492 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joohan492

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt riktiga namn är kewin men varför mitt namn är johan är för att min bror skapa kontot när jag var mindre

Vad är ditt discord namn? johan99630

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Saarinen 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, praktisk och pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: johan har levt i några olika städer. Han har inte direkt känt att han trivs där. Nu när han kom hit till denna staden så känner han att han äntligen kan starta upp ett nytt liv med massa roliga minnen. Hans plan är att skaffa sig ett jobb som är inom fordon. Han har inte bestämt sig än om vad han vill bli men han är nästan 100% säker på att han ska jobba som mekaniker eller på sc styling. Under hans barndom så gillade han att vara ute med sin morfar och hjälpa han med hans "Projekt bil" som han jobbade med för fullt. Fredrik fick lära sig massa nya saker med just de fordonet. Han lärde sig simpla saker till lite mer avancerade saker. När han gick ut 9an så valde han att satsa att jobba med fordon. Så han valde helt enkelt fordon och transport. Under tiden han gick där så lärde han sig en del nya saker och han är nöjd över de valet som han valde. Han gick ut och klarade examen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp nivå. Jag kommer göra min rp i detaljer och göra de så verkligt som möjligt för att rpn ska vara så bra som möjligt. Jag kommer även bidra med aktivitet till servern samt roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska sikta på att man ska vinna hela tiden och att man ska ge sin motsperare en chans att vinna. Det är viktigt för att att båda spelarna ska ha en chans så att man inte tröttnar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? en gång råka jag bryta mot trafik regeln när polisen såg det blev fängelse sett tag det jag lärde mig var att aldrig bryta mot en trafik regel igen sen dess har det aldrig igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, copbait, fearrp, meta, nlr, suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka