Accepterad Samma | Medlem ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Samma

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik Jonsson

Vad är ditt discord namn? dewe22

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benji Lust 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skötsam,snäll och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Benji Lust och Benji Lust är en 23-åring som gillar polisyrket. Hans far jobbar som polis och det gjorde att Benji blev intresserad av yrket när han var liten. Han tror att polisen hjälper människor och gör samhället tryggare. Benji gick en utbildning för att bli polis efter high school. Han har också gjort praktik hos polisen och jobbat som säkerhetsvakt för att få mer erfarenhet. Benji är en lojal och hjälpsam person med ett stort hjärta. Han är duktig på att lösa problem och tar beslut snabbt. Han är stark och tar ansvar för sin egen och andras säkerhet. Han drömmer om att bli polis och hjälpa samhället. Han är beslutsam och redo att ta på sig utmaningar för att nå sitt mål. Han är en ivrig ung man som hoppas att hans passion för polisyrket visar sig i hans framtida jobb som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp där scenarion inte alltid slutar med att jag vinner utan att ett scenario ska sluta med att alla har det så roligt´som möjligt. Jag kommer satsa mycket på min Sociala rp eftersom jag tycker det är det roligaste,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att man inte ska göra saker för att få scenariot att avslutas så snabbt som möjligt utan att man ska dröja ut på scenariot och göra det så roligt som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig haft en ban som inte varit felaktig, alltid blivit unbannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming och failrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Tillbaka