Accepterad Pedroz | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedroz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Ditt discord namn: fiskmas3n

Ditt Hex-ID: steam:11000014623118f

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget krim

Vem/vilka tog beslutet? E27

Varför tror du själv att beslutet togs? Det ser det ut som jag shoot on sightar han men eftersom vi är mitt i en skottlossning mot detta gänget som försöker åka in i mellan av skottlossning för o hämta sin polare, så skjuter jag ju såklart honom på direkten då han e med i det gänget vi skjuter mot / i deras alians då en grabb skickar prio 1 sekund efter jag dödat honom, o då åker denna grabben som ska hämta kroppen dit, men han väntar inte 5 minuter innan han hämtar kroppen utan han gör det på direkten, efter hans kompis dog, det som jag tycker är konstigt är att min krim drar för att jag gör rätt o inga regel brott i skotlossningen. skottlossningen har dessutom redan hålt på i iallafall 1 min och fortfarande är aktivt jag skulle precis försöka fly då dom spammat prios o massvis med bilar var påväg dit.

Hur är beslutet felaktigt? Då det deffenetivt inte var shoot on sight då som man även ser i klippet så skickar han prios 1 sek efter han dog, som sagt så har denna skottlossning varit aktiv i iallafall 1 min och fortfarande är när han kommer o hämta sin kompis, men om bara han hade väntat i kankse, 5 min på att hämta sin kompis så hade han aldrig blivigt dödad. Jag direkt efter jag dödat denna grabben så flydde jag på direkten då jag märkte att det bara kom mer och mer bilar till skottlossningen.

Om du skulle vilja neka denna beslut överklagan så skulle jag gärna vilja veta varför och fått det förklarat för mig, då det inte har begåts nått regelbrott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kEVyYTeJrE-A8cRYH?invite=cr-MSxrTnMsODU4Mjg0MDg

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Accepterad och ändrad till 2 varningar enl överenskommelse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka