Nekad Turbfx | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Ditt discord namn: Turbfx

Ditt Hex-ID: steam:11000014743d793

Vad för typ av beslut gäller det? Krimvarning #2 och ban

Vem/vilka tog beslutet? .william07.

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag shoot on sightade en gängmedlem i mitt egna gäng.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att bannen kan vara rättvis men att också få en krim varning är onödigt då personen som hoppade support ville bara få revive och inte få mig bannad. Han förstod att jag missuppfattade att bilen han satt i inte var opps och från mitt perspektiv var det väldigt dimmigt så jag blandade ihop hans bil med en annan som jag hade skjuitit på tidigare. Jag anser att beslutet är dessutom felaktigt då min kompis skickar prios och säger att jag ska stå på stället jag stod och skjuta på bilarna som passerar, därför är det inte shoot on sight från mitt perspektive men för han som dog kan det anses som shoot on sight. Dessutom var/är det ghanska sent så man blir lite slarvig då jag var ganska trött och tänkte inte riktigt efter på vad jag gjorde

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: william har redan beviset annars kan jag skicka till han i pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka