Nekad Pedroz | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedroz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Ditt discord namn: fiskmas3n

Ditt Hex-ID: steam:11000014623118f

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget krim

Vem/vilka tog beslutet? E27

Varför tror du själv att beslutet togs? Då dom tror att det var shoot on sight, men det i själva fallet inte var eftersom vi var mitt i en skottlossning med det gänget han som försökte plocka kroppar som jag dödade så att det är ju så klart att jag skjuter honom som e med i det gänget vi har en stor skottlosning mot där, vi har haft denna skottlossning i ca 1-2 minuter och vi skjuter fortfarande mot varandra när denna grabben hoppar ut ur sin bil för att plocka upp sin polare för o sedan dra där ifrån o lämmna honom på sjukan

Hur är beslutet felaktigt? Då vi hade en skottlossning mot ett gäng vi har krig mot, jag dödar 1 grabb som typ har varit död i 1 min men då väljer han kompis att hämta honom när han vet att vi har en pågående skottlossning mot varandra vilket då är självklart om dom vi skjuter mot hoppar ut ur sin bil, det är omöjligt för mig o veta om han ska döda mig eller om han ska hämta sin polares kropp, det hade lika väll kunnat vara så att han skulle hoppa ut o döda mig, det är ju självklart att jag skjuter honom.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kEVyYTeJrE-A8cRYH?invite=cr-MSxrTnMsODU4Mjg0MDg

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka