Accepterad Kevin1786 | Beslut Överklagan [Flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Ditt discord namn: orsk.1

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad för typ av beslut gäller det? krim varning och ban, shoot on isght

Vem/vilka tog beslutet? Flasher

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs pga ett klipp som varade i 30 sekunder där man såg mig hoppa ut och skjuta en kille direkt i huvudet men i själva fallet så hade de redan riktat mot oss, om klippet hade varit 30 sekunder till så hade ni sett att dom redan hade riktat mot oss och så hade ni förstått varför jag hoppade ut o skjöt, honom tycker att det är väldigt fel av han att bara ta med när jag skjuter och ej när han riktar för att han ska få ress eller få mig bannad för att han dog i scenariot och väldigt tråkigt att jag ska åka på ban för något jag inte gjort fel i. Tror till och med de skjöt när de hoppade ur första gången så de hade varit snällt om ni kunde få reda på vilka som var i bilen och kolla deras shooting loggs på den positionen som jag skjöt han vid.

Hur är beslutet felaktigt? Felaktigt på så sätt att det ej var shoot on sight att de redan hade riktat och möjligtvis skjutit mot oss redan, till nästa gång ska jag se till att klippa när de riktar innan jag skjuter mot de.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mj0HZNIbclKloX6MZ?invite=cr-MSxCN2MsMjI5MDQ0OTc3

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka