Inaktuell Panchi | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Ditt discordnamn: Mikkey Ekko#2300

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2004

Varför ska just du bli staff? Jag har rpa en hel del igenom dessa tider och har nu på senaste tiden haft mer lust till att bli Staff och se till så att all RP och alla scenarion och det går rätt till och att det inte finns en massa som gång efter gång gör regelbrott och inte blir straffade och lär sig ifrån det. Jag tycker att alla Staffs är enormt bra och sköter sig bra och så tänkte jag att jag vill vara en del av dom och hjälpa serven att bli bättre! Jag är en väldigt trevlig kille med bra ton och är förståndig och väldigt lätt att prata med. Jag är bra på att förklara saker samt bra på att lyssna på vad folk har och säga. De tycker jag är viktigt inom support att man ska vara lätt att prata med och var öppen för att det ska bli lättare att reda ut och hjälpa folk med saker som dom behöver hjälp med.

Här vill jag bara skriva att det kan ju vara många som vet min karaktär Mikkey Ekko och det är ju inte direkt den seriösaste inom rpn. Jag står ju självklart för allting jag gör som karaktären men har nu på senaste känt att jag inte riktigt vill vara den utan att jag istället vill vara Staff för att hjälpa andra och föra fram deras RP och vara en större förebild för dom inom t.ex. support och om dom behöver hjälp med annat. Jag tycker att bland de viktigaste är att Staffs ska vara en bra förebild och visa vägen till att få en bra RP på serven och så att allting ska flyta på bra!

Det hade varit super kul att få vara del av Staff teamet och hjälpa serven att flyta på bra och att alla har roligt på samma gång!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Veckodagar:
Måndag: 17:00-24:00
Tisdag: 17:00-24:00
Onsdag: 17:00-24:00
Torsdag: 17:00-24:00
Fredag: 17:00-02:00

Helgdagar:
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-12:00
Alla tider varierar ju självklart men dessa är ungefärliga tider på hur aktiv jag kommer kunna vara!

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit medlem sen 4 Juli 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har inte varit staff men är servervakt så skulle säga att de ger mig lite erfarenheter

/TPM (Tpar dig till din marker)
/svban (Bannar en person i maximalt 1 Timme)
/kick (Sparkar en person från servern)
/revive (Hjälper en person som är död, Får bara användas i vissa situationer typ som en Bugg eller att något hänt i ett scenario.)
/dv (Radie) (Får bort en bil från mappen, Bilen kommer tillbaka efter restart, Man ska inte skriva in hög radie då det kommer att dva någon annans bil som ligger i närheten.)
/sqlban (Tid) (ID) (Anledning) (Bannar en person från servern)
/toggleid (Ser spelarnas ID som är i närheten, Kan vara användbart om du ska banna någon eller kicka)
/sqlbanoffline (hexID) (Bannar en person som är offline)
/giveitem (ID) (Får bara användas om det är viktigt kanske tjänste vapen eller nycklar till något företag du jobbar på)
/addkey (nyckelns namn) (ID) (Ger en nyckel till en person.)
/sc (Staff Chat)
/skin (ID) (Används bara till olika tillfällen. Men man måste vara i en kläd affär så att det blir så mycket RP som möjligt)
/freeze (ID) (Fryser en viss person med hjälp av ID)
/unfreeze (ID) (Tar bort freeze från en person som är freezed)
/spec (ID) (Tittar på spelaren)
/noclip (Gör dig själv osynlig)
/ooc (Skriver i OOC Chat, Så alla spelare ser.)
/setjob (ID) (Jobb) (Rang) (Ger någon ett jobb, ifall dem t.ex. jobbar på något ställe och är med i gäng och ingen är aktiv i gänget)
/goto (ID) (Teleportar dig till en spelare)
/bring (ID) (Teleportar spelare till dig)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst inte vara inom jobb men resterande går bra
+ rep Mogen och väldigt fin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka