Inaktuell Fakebenne! | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebenne!

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: fakebenne.cfxv2

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff då jag är väldigt aktiv och engagerad och vill försöka skapa en tryggserver för alla spelare på servern jag har erfarenheter om att lösa konflikter då jag vet vad man ska göra som gör det enkelt och snabbt att lösa problemet dem har.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är mycket kör över folk eller rdmar eller förstör rpn helt för folk men det flesta staffsen bara direkt ist för t.ex ta dem in i support och ge dem en chans att prata om vad det är som har hänt i just det tillfället kan ksk vara en sak som laggade eller etc tar bilar från folk från ingenstans snor polisbilar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle snackat med dem andra staffsen hur vi ska planera ut en plan man kanske ger dem en varning för att dem ska lära sig av det allt behöver inte vara en ban man kan ge dem typ en varning så dem lär sig att inte göra om det igen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha en bra ton när man snackar med folk och vara vänlig men man ska ha ett bra bemötande man ska visa respekt och snacka med respekt till dem och man ska tänka sig för vad det är man säger i support och hjälpa så många som det bara går

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Skolvecka
Mån 16:00-20:00 staff arbete 20:30-21:30rp sedan 21:30-00
tisdag 16:00-20:00 staff arbete 20:30-21:30rp sedan 21:30-00

Onsdag 14:00-17:00 staff arbete 18:00-19:30 19:30-00:00

Torsdag14:00-17:00 staff arbete 18:00-19:30 19:30-00:00

Fredag 16:00- 20:00 20:00-02:00

Lördag Staffarbete 09-04:00

söndag staffarbete 10:00-00

Lov är som lördag och söndag men tidigare från 16 och 14- 09:00

Hur länge har du spelat på Unive? Ett bra tag i flera omgångar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff tidigare på andra serverar innan jag kom tillbaka hit så var jag Staff på Avena men jag har varit både Ma flera gånger här och Servervakt så jag har en del erfarenheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan ta vilket som.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka