Ej Antagen dalle_4đŸŒč | Ansökan till Staff

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4đŸŒč

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
5
Vad Àr ditt namn i verkligheten? alex

Ditt discordnamn: dalle_4

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för att jag har spelat pÄ Unive aa typ i 4 Är dÄ hela denna tiden varit sÄ himla kul. Sen jag började pÄ Unive har jag alltid sett upp till staff teamet för nÀr man var ny sÄ var det som att staff Àr kungar. Jag vill nu utveckla mig sjÀlv i detta staffteam för att vara en förebild. Om jag skulle bli staff skulle jag ha bra bemötande i Àrenden, skulle lÄta dem tala ut vad dem har för problem och sedan lösa det pÄ nÄgot sÀtt, Àr det en motparnet och en partner som har lite problem i deras rp och Àr smÄtt sura pÄ varandra sÄ kommer jag sköta det snyggt be en i taget prata och göra det pÄ ett lugnt sÀtt istÀllet för att ta in deras kompisar och sÄ blir det vÀrsta hetsiga argumentationerna i support. Jag vill som staff bli omtyckt, inte vara nÄgon hetsig som bara försnabbar Àrenden och inte tar tiden och lyssnar, jag vill göra gott för alla och ta rÀtt ÄtergÀrder pÄ rÀtt regelbrott.

Vad tycker du inte fungerar pÄ Unive? jo men de jag inte tycker funkar pÄ unive Àr rpandet. Visst de finns mÄnga spelare som har bra rp och sÄnt men de finns mÄnga lallare pÄ servern som Àr inne och förstör för hela servern med deras lallare. Det Àr inte okej att folk ska sitta och vdma/rdma massa folk. Jag kommer att Àndra pÄ det. En sak ja inte heller tycker funkar Àr social rpn. Helt Àrligt unive saknar sociala rp (sÀger inte alla) Men de flesta gör faktiskt de. Vissa folk ser unive som en 100kordie server dÀr man köper krim för att sedan gÄ in och skjuta sedan lÀgga upp montage pÄ servern helt patetiskt helt Àrligt. Att man har sÄ trÄkigt liv att gÄ in pÄ en rollspel server och förstöra för den och lÀgga upp montage pinsamt beteende. Jag vill ocksÄ fixa rpandet med bilar i staden. Visst man kanske kör lite snabbare Àn vad man fÄr pÄ moterÀvgarna men att köra förbi torget i 400km Àr riktigt dÄlig rp. Man tÀnker inte pÄ att de finns stor risk att rÄka vdma folk. Sen sÄ mÄste folk börja förstÄ att regler Àr till för att följa inte för att bryta,

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nÀmnde ovan? jag och staff teamet skulle ta tag i detta via att skriva ut att man ej ska lalla pÄ allmÀnna platser, och frÄn kriminella sidan tex e cop, clogg eller /die dÄ kan man hÄlla ett möte eller skriva ut att det Àr ej acceptabelt och att inga ska gö detta och om nÄn gö detta sÄ kommer grova ÄtergÀrder att tas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt Àr det för dig att agera professionellt? som staff för att visa att man Àr kompetent och driven sÄ ingen tycker att du Àr inkompetent och inte driven eller otrevlig för om man Àr staff sÄ ska man vara trevliga mot alla som man bemöter, för att vara staff man ska agera professionellt via att ha en lugn ton, snacka snÀllt mot varandra (vara trevlig mot dem man bemöter) och att visa att man Àr mogen och kompetent som staff.
Jag tycker det Àr vÀldigt viktigt att agera professionellt som staff för dÄ kan man visa att man Àr en bra staff och vet vad man ska göra för om man inte vet vad man ska göra dÄ blir det inte bra (assÄ reglerna om nÄn begÄr reglebrott).

Hur ska du lÀgga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? MÄndag: 16:30 - 22:00
Tisdag: 16:20 - 21:00
Onsdag: 19:30 - 02:30
Torsdag: 17:20 - 21:00
Fredag: 22:20 - 03:00
Lördag 21:00 - 07:00
Söndag 19:30 - 23:00

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? typ 4 Är

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? nej som sagt har spelat i 4 Är nu och vet nÀstan allt och har ocksÄ dÄ varit staff inan sÄ vet mycket om dom olika omrÄden

indragna roller/perma bannad

Ej antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka