Antagen E34 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: E34

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa andra och skapa en bra och rolig upplevelse för alla på Unive. Jag är aktiv och gillar att hjälpa folk när de behöver det, och jag vill göra servern till en ännu bättre plats för alla att ha kul på. Jag är bra på att ta hand om problem snabbt och vara seriös när det behövs, men jag gillar också att ha roligt och skapa en trevlig stämmmning. Jag vill också vara en del av teamet som ser till att reglerna följs så att alla får den RP de förtjänar!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att en del av den kriminella RPN inte riktigt fungerar bra just nu. Det är mycket skjutningar, metagaming och folk bryter mot regler som t.ex fear RP Suntförnuft. Det gör att hela RPN blir tråkig för dem som vill ha en mer åt det social och realistisk RP, där man faktiskt pratar och bygger upp en historia istället för att bara skjuta på varandra direkt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa detta kan vi börja med att fokusera på att informera spelarna bättre om reglerna. Vi kan kanske skapa guider eller påminnelser om viktiga regler, som fear RP, och hur man ska spela på ett mer socialt sätt. Vi kan även hålla fler regelgenomgångar för att säkerställa att alla är medvetna om vad som gäller. Jag tror vi kan specca mer och vara snabbare med att åtgärda problem när de uppstår. Vi kan också sätta gränser för hur mycket skjutande som är okej så att RPN förblir rolig och engagerande för alla, inte bara fokuserar på action.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell handlar om att vara hjälpsam, vänlig och rättvis. Det betyder att man gör sitt jobb ordentligt och är trevlig mot alla, oavsett om det handlar om att lösa problem eller hjälpa någon som behöver hjälp. Jag tycker det är viktigt att vara professionell för att alla ska känna sig respekterade och trygga på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har planerat mina tider så att jag kan vara aktiv på servern samtidigt som jag gör allt annat jag måste göra. Här är mina tider:
• Måndag: 13:00–23:00
• Tisdag: 13:00–00:00
• Onsdag: 13:00–00:00
• Torsdag: 13:00 00:00
• Fredag: 13:00–06:00
• Lördag: 13:00–06:00
• Söndag: 12:00–01:00
Jag ska se till att balansera mina RP utifrån både skola och privata saker så att jag kan vara aktiv utan att det påverkar något annat.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan tidigt i 2023 men med pauser.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit medlemskaps ansvarig x2 gånger. samt staff x4

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka