Antagen OstKungen00 | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OstKungen00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Oscaar

Vad är ditt användarnamn på discord? Oscaar2602

Ange ditt födelsedatum: 3 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? 3 aug 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Det kan man säga, har varit Mekonomen chef två gånger plus en gång på räddningstjänsten (annan server). Jag har lärt mig hur man bygger upp ett arbete baserat på folkets kompitens och aktivitet. Jag har lärt mig att man inte ska ta beslut helt själv hela tiden och att man ska sätta anställas tankar och åsikter med istället för att bestämma beslut helt själv hela tiden vilket kan sänka arbetsmiljön och aktiviteten på jobbet. Jag kan tänka mig att alla beslut inte kan tas med anställda men även att ge dem chansen att ändra något eftersom att vi arbetar tillsammans. Jag har lärt mig att styra upp arbetsuppgifter efter kompetens och egenskaper så att inte man gör något och (rp:ar) med något som inte bidra en så roligt (rp) för båda parterna. Att kanske inte sätta hela tiden så att en anställd gör en sak medan andra gör en annan sak som är roligare.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Bygga upp en stabil grund och fokusera på uppgifterna och anställda. Jag kommer anställa alla som har en framgång och plan för arbetet i framtiden. De som vill sattsa hårt ska få göra det medan de som inte vill sattsa och visa sig aktiv kanske inte har någon framtid hos yrket. Mina planer är också att inte bara arbeta, man kan styra upp afterwork elller andra aktiviteter hos de anställda för att öka aktiviteten och arbetsvilljan. Mina planer är att komma så långt inom yrket och bygga upp det från inaktivitet till aktivitet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, mest tisdagar torsdagar och fredagar, helger.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka