- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 2
Vilken chefs-position ansöker du till? kriminalvårdens chef
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad är ditt användarnamn på discord? tinycomrad
Ange ditt födelsedatum: 3 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? för första gången var det någon gång i april
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har myket erfarenhet då jag har varit chef på kriminalvården tidigare. Jag har också jobbat på sjukvården samt polismyndigheten
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina planer med jobbet just nu är att öka aktiviteten då jag har sett låg aktivitet samt öka säkerheten pga många som sätter påsar på folks huvuden jag vill också anställa flera medborgare för det är oftast dem nyaste som jobbar mest
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? måndag- 1-3
tisdag-3-4
onsdag-2-4
torsdag-2-4
fredag-3-5
lördag-4-5
söndag-3-4
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad är ditt användarnamn på discord? tinycomrad
Ange ditt födelsedatum: 3 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? för första gången var det någon gång i april
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har myket erfarenhet då jag har varit chef på kriminalvården tidigare. Jag har också jobbat på sjukvården samt polismyndigheten
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina planer med jobbet just nu är att öka aktiviteten då jag har sett låg aktivitet samt öka säkerheten pga många som sätter påsar på folks huvuden jag vill också anställa flera medborgare för det är oftast dem nyaste som jobbar mest
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? måndag- 1-3
tisdag-3-4
onsdag-2-4
torsdag-2-4
fredag-3-5
lördag-4-5
söndag-3-4
Har du läst våra grundregler? Ja