Antagen Allez | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allez

Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Alvin

Vad är ditt användarnamn på discord? Iamallezg

Ange ditt födelsedatum: 6 Juni 2010

När fick du medlemskap på Unive? Blev medlem december 2024 men slutade sedan kommit tillbaka för ett tag sen nu!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är just nu p/a på Kriminalvården och haft bra relation med fd chef och vet hur man gör jobbet!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för Kriminalvården är då att utöka aktiviteten. Jag ska göra vad som krävs för att se rätt aktivitet på jobbet. Även om de kräver att sparka folk som inte är aktiv. Jag vill också se till att fängelse mdt eller något liknande blir använda så man kan se vilka som sitter inne, vad de heter, vad dom gjort och hur länge dom har kvar av straffet. Jag vill utöka samarbetet. Inte bara inom kriminalvården utan med polisen och domstolen osv. Jag vill att kriminalvården ska erbjuda transport från domstolen eller stationen till fängelset för att sedan sätta inom dom. Kort fattat vill jag utöka aktiviteten och skapa bättre och smartare samarbeten. Vill också att kollegorna ska ha en bra miljö på jobbet!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Mer en vad som krävs. Flera timmar per dag!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Kriminalvården.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka