- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 2
Vilken chefs-position ansöker du till? kriminalvården
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad är ditt användarnamn på discord? tinycomrad
Ange ditt födelsedatum: 3 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? Någon gång i april
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har myket erfarenhet då jag har varit chef på kriminalvården tidigare. Jag har också jobbat på sjukvården samt polismyndigheten
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina planer med kriminalvården är en rejäl rensing och aktivitets ökning samt vända på jobbet så att det blir lite mera realistisk med det menar jag att vi inte ska bara vakta fångar utan att vi ska 1. försöka göra så att dem inte hamnar i fängelse igen 2. att göra så att dem känner sig säkra 3. höja säkerheten då jag har märkt att det är folk som kan ta sig in i fängelset lätt
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? måndagar- 2-4 timmar
tisdagar- 2-3 timmar
onsdagar- 3-4 timmar
torsdagar- 3-4 timmar
fredagar- 4-5 timmar
lördagar- 4-5 timmar
söndagar- 3-4 timmar
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Arvid
Vad är ditt användarnamn på discord? tinycomrad
Ange ditt födelsedatum: 3 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? Någon gång i april
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har myket erfarenhet då jag har varit chef på kriminalvården tidigare. Jag har också jobbat på sjukvården samt polismyndigheten
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina planer med kriminalvården är en rejäl rensing och aktivitets ökning samt vända på jobbet så att det blir lite mera realistisk med det menar jag att vi inte ska bara vakta fångar utan att vi ska 1. försöka göra så att dem inte hamnar i fängelse igen 2. att göra så att dem känner sig säkra 3. höja säkerheten då jag har märkt att det är folk som kan ta sig in i fängelset lätt
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? måndagar- 2-4 timmar
tisdagar- 2-3 timmar
onsdagar- 3-4 timmar
torsdagar- 3-4 timmar
fredagar- 4-5 timmar
lördagar- 4-5 timmar
söndagar- 3-4 timmar
Har du läst våra grundregler? Ja