Inaktuell oscar. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscar.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? oscar.5230

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att vela ansöka till att bli Medlemskaps-ansvarig var att jag har nästan hela tiden sedan jag började spela unive, var att bli någon liten del av staff teamet. Och jag inser att bli medlemskaps-ansvarig både jobbar lite tillsammans med staffsen, dvs hjälper till, men också en bra början för mig innan man kanske ansöker till helper. Jag tycker att det hade blivit både roligt och samt taggat för att få en chans att bli en del av detta teamet och hjälpa till.

Dessutom så har jag en bra historia med att ta intervjuer ( om man kopplar till unive ) då jag har varit rekryterare under flertals jobb och har tyckt att det har gått bra, samt gillar det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde välja mig eftersom jag kommer visa god aktivitet ifrån mig, jag kommer att sköta jobbet på ett bra sätt, samt är väldigt trevlig ifrån mig. Jag kommer bidra med att bemöta personer otroligt bra, vara så tydlig jag kan både under intervjuer och skriftligt, god aktivitet, samt ett bra jobb ifrån mig ifall jag får denna möjligheten.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska alltid bemöta personer på ett trevligt sätt. Man ska respektera folk för hur de är och vem de är. Kortfattat så ska man bemöta andra personer på de sättet du hade velat bli mött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att det ska vara för lätt men heller inte för svårt för att bli medlem, man skall kunna regler, ha seriös rp för att kunna bli medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De jag tycker att de som är medlem på Unive ska ha är att speciellt ha respekt mot andra, man ska inte dryga sig, inte hetsa och inte prata emot utan man ska visa respekt mot andra. Något jag vill att de ska tänka på är att behandla andra människor på sättet du vill bli behandlar på.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som Medlemskaps-ansvarig är att se till så medlemmarna på servern bidrar med god rp, dvs vara seriös, inte lalla. De ska kunna göra roliga scenarion för motparten samt sig själv. Detta är något jag hade ansvarat stort över ifall jag vore bli medlemskaps-ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag - 15:00 - 22 Tisdag - 16:00 - 19:00, 20:00 - 22:00 Onsdag - 14:00 - 22 Torsdag - 15:00 - 22 Fredag - 15:00 - 01 Lördag - 10 - 01 Söndag - 10:00 - 23 Lov - Beror på, men ganska länge ( Detta är såklart ungefär, utan pauser osv. )

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Förutom mina egenskaper som rekryterare på jobb ingame, nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka