Inaktuell realrozh | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realrozh

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? real.lw

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som mest fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är de att jag vill hjälpa nya medlemmar komma till server och se till så de har de bra, se till så att rätt medlemmar kommer till server vill även vissa att jag verkligen bryr mig om servern och vill serverns bästa. Vill att alla ska ha rolig och social rp så att alla parter kan ha kul där med måste man ta in rätt medlemmar och inga som sitter och tex lallar på intervjun och inte kan bete sig någon stans

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker jag borde väljas då jag är seriös med att bli en bra Medlemskaps Ansvarig och vill vissa att jag kan göra bra för servern och vill verkligen ta Unive seriöst

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mig ska man alltid först bemöta alla med ett öppet sinne och ge de flesta en ärlig chans och låta dem vissa att de kan göra de dom säger till exempel medlemmar

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker helt ärligt att lallar inte har någon plats på serven och borde rycka direkt en riktig betydelse på medlem är en seriös rpare som verkligen vill spela på servern och inte här för att bara lalla runt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Först och främst ska man kunna grundreglerna sedan ska man kunna ha ett socialt rollspel och om man är lite på den yngre sidan med ljus röst tycker jag rp som ett barn eller voicechanger ska användas

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De solklara är väll ändå ta medlems ansökningar samt intervjuer men även se till så att medlemmar har de bra och trivs på servern och göra så alla känner sig hemma vara trevlig och öppet sinne

Hur ser din aktivitetet ut? runt 15:00 -17:00 till 22:00 - 00:00 på vardagar och helger lite plus på detta lite tidigare samt lite senare

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inget jag kommer på men ksk i efterhand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka