Antagen sweyard2d | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweyard2d

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas

Vad heter du på discord? sweyard2d

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Hjälp er att utveckla spelar mängden på server och kolla igenom vilka ansökningar som ska sorteras bort. Jag är en driven och aktiv person och trevlig bemöter folk som jag själv vill bli bemöt samt om någon brusar upp blir inte jag arg själv

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Är trevlig och kunnig i vad Rolespelt betyder och är samt hur man ska nå ett bra rollspel där man ska kunna reglerna och veta hur man följer dom. vilket är viktigt som medlems ansvarig. Kommer inte vara arg för att någon är arg i intervju så håller jag mig fortfarande lugn

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som du själv vill bli bemött alltså med respeckt och trevlighet. Du är ju första inbliken på en spelare och vill ju inte jaga bort spelaren

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Med att bemöta folk som kommer hitt med bra attityd och att välkommna dom glat till en intervju med mig och hoppas det kommer gå bra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogenhet och suntförnuft samt att dom ska ha grundlig koll på reglerna på servern. Dom ska kunna vissa respekt till alla och kunna bemöta folk gott

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ta intervjuer och läsa ansökningar aktivt

Hur ser din aktivitetet ut? Har en daglig aktivitet där jag kommer in kör några timmar sen går och pluggar körkort. Helger kan det vara ca 12:00-14:00 19:00-01:00 vardagar 19:00-22-00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har dyslexi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka