Ej Antagen lirarenduvet | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lirarenduvet

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad heter du på discord? leo151l

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag vill göra något för detta community. Jag valde att ansöka eftersom att jag vet att jag har de som krävs för att vara medlemskaps ansvarig och jag vet hur allt går till inom MA arbetet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig eftersom att jag är väldigt aktiv, eftersom att jag är en seriös individ och kommer inte ta detta på lall, eftersom att jag vet hur de går till då jag har granskat hur alla medlemskaps ansvariga jobbar osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man alltid ska bemöta andra medlemmar positivt och glatt men samtidigt proffesionellt eftersom att det ger ett gott inflytande på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? I nu läget så känns det som att alla som har medlems rollen bara har fått den utan att de ens kan serverns regler, så ifall jag får chansen att bli ma ska jag försöka göra det lite svårare att få medlem och vara säker på att folk kan serverns regler innan jag ger de medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska vara seriös, ha bra rp och kunna alla serverns regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att folks intervjuer tas i tid, att vara aktiv i forumet så att folk inte behöver vänta i flera timmar för att få svar på deras intervju och att jag ska se till att folk kan serverns regler, sen kanske ta lite reports lite då och då också.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 17-22 tisdag: 17-22 onsdag: 17-22 torsdag: 17-22 fredag: 17-00-01 lördag 17-02 17-22 söndag: 17-00. Detta beror också på ifall jag har skola osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka