Nekad Oscan01 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oscan01

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 20 December 2001

Vad heter du på discord? Oscan01#2001

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 12 timmar (Ny på servern)

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-5

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, alternativt så ofta jag kan

Hur många timmar har du på FiveM? 12 timmar, alla har varit på Unive

Vad heter du? Lars Gren

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag har alltid velat hjälpa personer. At bli sjukvårdare skulle uppfylla det och göra hjälpandet lite lättare med utrustning.

Varför ska just du bli anställd? Oavsett position kommer jag hjälpa folk. Jag är stresstålig och tänker snabbt inom tuffa situationer, vilket är en fördel inom Sjukvårdsyrket.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Min mamma var sjukvårdare så jag har tillbringat mycket tid på sjukhus när jag hälsat på henne. Det har lett till att jag lärt mig mycket av yrket utan att studera det. Utöver det så har jag praktiserat på Art Clinic, ett privat sjukhus.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en förkortning för Hjärt- och Lungräddning. Hjärt och Lungräddning används när den skadade har fått ett hjärtstopp. För att öka chansen att överleva ett hjärtstopp ska man börja med HLR så tidigt som möjligt. Brösttryck och inblåsningar används för att få den skadades hjärtrytm och syreomlopp att gå igång igen.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är att det inte ska vara något onödigt prat på kanalen, och om man beskriver en olycka ska man vara kort och konsist. Annars är det lätt att missuppfatta och då kan det bli grova konsekvenser. Och när du pratar ska du använda ditt Rakelnummer före du börjar prata, så de som lyssnar vet vem du är.

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka