Inaktuell Olov | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olov

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 Maj 2008

Vad heter du på discord? Olov

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 10 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 2 timmar

Hur många timmar har du på FiveM? 9 TIMMAR

Vad heter du? Jon

Hur gammal är du? 14

Har du B-Körkort? Nej

Varför vill du bli Sjukvårdare? FÖR ATT HJÄLPA MÄNNISKOR

Varför ska just du bli anställd? Jag ska bli anställd för att jag har en hög och seriös RP-nivå. Jag är en mogen spelare som är stresstålig, aktiv och bra på social interaktion. Jag vill bidra till att staden har aktiva yrkesutövare i tjänst.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja, min karaktär har läst grundläggande sjukvård och har hjälpt folk i staden tidigare som varit med om olyckor.\ Nej, men jag är väldigt snapplärd och motiverad att lära mig alla system.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt-lungräddning. det är en första hjälpen-behandling som används vid hjärtstopp för att hålla igång blodcirkulationen genom 30 bröstkompressioner och 2 inblåsningar tills mer avancerad vård kan ta över.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin innebär att man pratar kort, tydligt och lugnt i radion. Man använder rätt koder, tänker efter före man pratar och håller radion fri från onödigt snack så att akuta anrop alltid kommer fram.

Har du några andra frågor? Nej, inga frågor just nu. Jag hoppas på att få komma på en muntlig intervju!

Sätter posten som inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka