- Meddelanden
- 397
- Reaction score
- 32
Berätta om ditt förslag Tkr de borde bli så att de inte blir lika mycket person rån och skott lossningar tkr jag just nu om man gör meth så får man 70 för 1 runda medans 17 för typ Yellowjack eller nåt annat typ naken staden e död på grund att man känar mer vid meth tkr yellow o de andra ställen borde ha lika mycke eller mer plus detta skulle att spelare skulle sprida ut sig mer om ni la till mer yellow jacks o sånt tkr jag o kanske nya drågställen eller nåt
Hur ska förslaget implementeras? Tkr man borde höja antalet på yellowjack o alla andra sånna för då kmr de spridas ut mer o bli roligare rpa de är min åskit ba
På vilket sätt är det en förbättring? Att alla sprids ut på kartan och att inte alla sitter vid meth och Robbar och gör skottlossning där tkr yellowjack o alla andra sånna borde bli mer populär som förut
Länkar och annat material som visar förslaget: Nope
Hur ska förslaget implementeras? Tkr man borde höja antalet på yellowjack o alla andra sånna för då kmr de spridas ut mer o bli roligare rpa de är min åskit ba
På vilket sätt är det en förbättring? Att alla sprids ut på kartan och att inte alla sitter vid meth och Robbar och gör skottlossning där tkr yellowjack o alla andra sånna borde bli mer populär som förut
Länkar och annat material som visar förslaget: Nope