Ej Antagen TURB071 | Ansökan till Staff [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Turbfx

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: turbfx

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag anser att just jag ska bli staff eftersom jag är dedikerad till saker och ting jag gör. Vi säger t.ex. jag måste göra en uppgift innan jag kan göra något kul, då ger jag inte upp tills jag är klar med uppgiften. Dessutom håller jag alltid en god ton till folk i staff teamet och folk som rpar. Det är de 2 grejerna om gör mig unik.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? I nuläget tycker jag att det som inte funkar på unive är c-logg efter att kriminella blir tagna av polisen. Jag rpade som polis ca 2-3 veckor sen och ser detta ske väldigt ofta och det är något jag skulle vilja ändra på mest. Annars tycker jag också att folk bidrar med mycket OOC ingame och det är något man borde ändra på också för att få en högre rp upplevelse.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det är bäst om vi speccar så mycket vi bara kan för att minska med halv OOC ingame, dock ska vi inte banna de som gör det utan först säga till dem att inte prata OOC ingame. Om man fortsätter med det kan man banna, staffs är här för att bidra rpn och communityt framåt och inte banna folk. Det med c-logg problemet är svårare att lösa men man kan t.ex. specca mer snutjag och övervaka så mindre c-logg sker.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska bemöta alla med respekt och lyssna på båda mortparterna. Ens om du haft t.ex. en dålig dag i skolan eller på jobbet ska du ändå vara vänlig med alla i support och inte ha en ond ton, det gör så folk känner sig mer trygga o pratglada med dig i support. Om det är så att du börjar bli trött kan man ta en kort paus o sen fortsätta med sitt arbete Viktigt att också ta lika hårda åtgärder på sina kompisar som andra folk man inte känner så de inte blir någon korruption/staff abuse. Det gäller också att man ska ta lika hårda åtgärder oavsett om de rpar som krim, polis eller t.ex. sjukvårdare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag rpar redan nästan varje dag så då är det bara att sänka rpandet och göra mer staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? augusti 2024 men sen blev jag bannad från juli till september 2025 och har varit tillbaka ett tag nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag var staff runt april 2025 och februari 2025, så jag skulle haft sagt att jag har mycket erfarenhet när det kommer till att vara staff men har självklar glömt bort lite då det var ett tag sen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte servervakt eftersom det verkar ha kontroll med den och samma med event. Annars är jag redo att arbeta i alla olika områden

Senast ändrad:
Tillbaka