1TEXZZ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .

1TEXZZ

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mathilda Ekholm

Ditt discordnamn: 1TEXZZ

Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 1999

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för o faktisk va mer till hjälp IG med folket i stan och samtidigt lära mig o utvecklas jag är för närvarande SV men jag vill lära mig mer och underlätta för de andra staffsen och jag är bland de mest aktiva IG så jag kanske hinner se saker mer när folket lagt sig för natten

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag personligen har inte vart på unive så länge och mycket tycker jag faktiskt är bra men det jag hade själv haft koll på är i sånna fall är ju just att de kidnappas personal på bland annat meko där jag är chef och de är mycket sånt som förekommer där eller folks brist på respekt mot kollegorna att de ska bli kallade en massa och att folk tror meko är en racingbana eller på andra ställen som man med kan kolla till i såna fall

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag känner till några staffs som med i vissa fall är vakna länge också och då kan jag tillsammans med dem kolla av olika områden o sen informera varandra att detta stället är lugnt just nu men har en annan staff nått område som de är stökigt på så kan vi ta oss dit och analysera situationen och sen hjälpa på bästa sett för alla så ni högre upp inte bär all tyngd på er själva gällabde staden och dens utvecklig utan att vi hjälper er för att alla ska trivas i unive

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? för mig är de otroligt viktigt och hålla ett lugn när jag pratar med nån oavsett situationen för om jag blir staff eller fortfarande är bara sv så är ju bemötandet de som kommer spegla ut hur vi jobbar som de och vi måste kunna va opartiskt tror jag de heter jag och korrekta ord är lite svårt ibland

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har mitt vanliga arbete som är LSS dagligverksamhet där jag är borta 4 timmar om dagen 10-14 sen är jag aktiv på meko vart efter men jag vet med säkerhet att behöver jag prioritera nått som staff tar mina fanatiska kollegor över kollen på meko så jag kan hjälpa till som staff då jag har en väldigt öppen dialog med kollegorna att nu behöver jag kola nått har ni koll så länge så gör dom de och sen tvärt om i vanliga fall så att säga

Hur länge har du spelat på Unive? sen 11 oktober 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej inte som staff men ja är just nu sv och kan grunderna och där av jag ansöker till staff för och utvecklas och lära mig ännu mer

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kriminella området är lite si sådär med

Tillbaka