Inaktuell DARIO | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DARIO

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: dario188

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Hej, Jag tycker att jag borde bli utvald till staff för att jag kommer ge hårt arbete och smart arbete jag kommer hjälpa servern med alla lallare med krim rpn och mycket mera jag är väldigt unik för jag är rättviss och har mycket respekt för alla spelare jag är även mycket proffsig elle proffsionell jag tycker att jag borde bli staff för jag har även spelat här mycket längre har spelat vid 2020 sen också 2022 och 2024 sen nu 2025 har kommit och gått men nu är jag här för o stanna har mycket erfarenheter inom rp och staff så jag kommer vara en väldigt unik staff tycker jag. Jag är en person som kommer samarbeta med allra många staffs som är helpers elle mod elle högre som sakt tycker jag att jag borde bli staff för jag kommer stoppa för de mesta många lallare. Jag tycker även att jag borde bli staff för att jag kommer hålla mycket koll inom krimrpn som fan kan ja lova och jag är inte ute efter nån högre staff roll som admin elle nåt sånt jag är glad med den rollen jag kommer ha är inte hära som sakt för att lalla eller staff abusa jag är här för att verkligen jobba seriöst och hålla mycket koll på servern för detta känns väldigt roligt unive är en väldigt unik server med en unik ägare phillip320 en riktig smart person som är nu hära och styr denna underbara servern detta är en sån rolig servern det är också en anledning varför jag vill bli staff. Jag tar även ansvar och har mycket bra koll på reglerna jag vet vad regelbrott är och vad de inte är så jag har en mycket bra koll på detta Jag vill även bli staff i unive för att jag gillar att hjälpa andra spelare och bidra till en trevlig stämning om någon har problem så tar jag min tid och hjälper dom med dom frågorna och problem dom har de kan jag lova.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att de e många lallare inom krim rpn tex att de träffas 25 personer mitt i grovestreet alla kliver ut bilarna och börjar skjuta vissa stannar vissa åker de e lite lalligt men visa gånger brukar de vara bra rp när sådan scenarion händer de finns även många fuskare som har dyra och bra fusk som gör att de inte blir undected direkt och det förstör lite mycket för servern det borde också stoppas jag tror jag som person kommer kunna stoppa många som fuskar elle lallar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att vi kommer kunna samarbeta som team och kommer kunna ha en extra koll inom detta och lösa det enkelt men som sakt får man hoppas på de bästa jag som staff har mycket bra inom att samarbeta med andra personer de kommer göra att vi kommer kunna hålla en extra touch koll på dessa personer som fuskar elle lallar man vet enkelt vilka de är som gör de och de förstör bara servern och gör så allt blir mycket tråkigt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man måste agera proffsigt om man ska vara staff så man kan visa att staff teamet inte lallar att vi är seriösa att unive är seriösa så att dom kollar tillbaka och vänder sig åt oss och vill få våran hjälp så dom inte direkt tänker nej dom lallar ba vad e meningen att spela här osv unive staffsen måste vara väldigt proffisgt för unive är en väldigt framgångsrik server som toppar väldigt mycke spelare inom svenska fivem därför måste man agera proffsigt om man ska var staff i unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar mycket och är mycket inne i discord jag tycker de e roligt för de mesta men går även i MMA och har ett privatliv vid sidan om men de löser sig kan lova att jag kommer vara väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? 2020 sen 2022 sen 2024 o nu 2025 har spelat mycket och lämnat men nu är jag här för o stanna kan ja lova därför vill jag även bli staff för de är roligt och jag vet att jag kommer stanna i unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja mycket erfarenheter kan allt kan alla regel och vet för de mesta allt kan alla commands har varit staff i över 40 servers med höga roller.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba med allt kan allt med jag är hundra procent beredd och vill jobba med dom jag valt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka