Nekad olle larsson | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle larsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonathan06952

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Det här är Olle Larsson. Han är 54 år gammal och är uppvuxen i en liten by på landet som heter Gräfsnäs med sin mamma Johanna och pappa Jörgen. Skolan där gick väldigt bra för Olle då hans lärare var väldigt bra. Det gav honom en väldig stor fördel i hans vuxna liv med att får jobb. Men det var inte riktigt det han ville bli för att han hade hela sitt liv drömt om att bli kriminell och kärna väldigt mycket pengar på det. Det gav honom en känsla när han var 18 år att han ville flytta till stan. Men det kunde han inte för ens han var 54 år då hans mamma tvingade honom stanna kvar hemma och hjälpa till med hemmet då familjen hade dålig ekonomi. Dock så senare när han var 54 år gammal så skaffade hans pappa ett jobb efter hans pappa hade varit sjuk i många år. Efter det kände Olle en frihet, att han kunde flytta till stan och bli kriminell då han hade hela sitt liv drömt om att bli det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till bra och seriös RP. Bidra med positiv energi och bidra med till exempel spela för motpartens vinst i ett scenario till exempel när jag är kriminell

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag rånar någon ska den jag har rånat också vinna på det, Det vill säga att båda ska kunna ha roligt och kul och inte bara till exempel skjuta dem jag har rånat tex.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming,powergaming,FEARRP och RDM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men jag skulle vilja lära mig mer om det.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inte så mycket mer och säga

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka