Nekad Olle karlsson | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Bajs1235

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Karlsson Ålder är 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, duktig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs namn är Olle, Olle är uppväxt i dom norra delarna av Europa. Olle har bakgrund från sverige och lite amerikansk. Olles pappa är ifrån Uppsala och Olle mamma är ifrån stockholm. Det unga livet för Olle har inte varit så lätt. Vid bara 5 års ålder försvann hans mamma och till denna dagen snart 15 år senare vet fortfarande ingen vad som hände. Olle pappa däremot, uppväxt i Uppsala valde den tuffa livet i sina yngre dar, vid redan 12 års ålder började han med kriminella aktiviteter. Pappa gav upp denna livstilen vid 35 års ålder när han bestämmde sig för att flytta till Stockholm och börja på ett nytt liv i nån annanstans. Men nu mer till Olle Karlsson. När Olle var 9 år gammal såg han en söndrig bil på sidan av vägen och undrade varför den stod där. Hans pappa sa att den var isönder och ingen ville laga den. Det var där intresset för mekaniker började växa för Olle. Olle hade väldigt svårt för skolan då han alltid satt och skissade på bilar och bildelar i sina böcker, han fick väldigt dåliga betyg i grundskolan. Olle kännde att han hade svikit sin pappa. Olle bestämmde då sig för att börja jobba som bilförsäljare ett år. Bilfirman gick senare tyvärr i konkurs pga för lite kunder. Då bestämmde Benny för att skapa eget bilmekaniker företag. Det var en tuff start, men tillslut flöt allting på. Nu, fast forward ett par år, vill Olle fortsätta leva sin dröm inom bilindustrin. På Unive vill Olle börja på ett nytt kapitel i sitt liv. Olle har som framtida planer i sitt liv att träffa tjej, skaffa barn sen gifta sig. Olle vill kunna försörja sin familj och var den pappan som Olle inte riktigt fick och vara där för sin familj så som han inte hade det. Olle vill ha det bra satt och kunna åka på resor med familjen och kunna göra mycket äventyr utan att behöva oroa sig över sin ekonomi. Olle är en väldigt seriös person med mycket driv för de målen han sätter för sig, disciplin är ingen fråga för Olle, han har disciplin så de skriker om det. Vill Olle göra något då gör han det utan att låta något komma i hans väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med trovärdiga karaktärer som har djupa bakgrundshistorier och realistiska mål, vilket skapar intressanta interaktioner och utvecklar berättelserna på servern. Jag är bra på att hålla mig i karaktär och respekterar alltid serverns regler och riktlinjer för att säkerställa en seriös och immersiv RP-upplevelse. Dessutom tycker jag om att ta initiativ till nya storylines och samarbeta med andra spelare för att skapa dynamiska och engagerande scenarion som gynnar hela gemenskapen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario inom RP (rollspel) innebär att man fokuserar på att skapa en intressant och dynamisk berättelse snarare än att alltid försöka "vinna" själv. Det handlar om att vara generös i sitt rollspel och göra sitt bästa för att ge den andra parten möjligheter att utveckla sin karaktär eller scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte på fivem men på ett annat spel ja. Jag frp:ade lite och lärde mig att kunna reglerna lite bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Utveckling att man tillexempel ska bidra med nya idéer för servern och rapportera buggar. Respekt att man alltid ska visa respekt även om nån inte respekterar dig. Reklam att man inte ska använda en community för att göra reklam för sin egna server.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Delar av texten är Ai skriven

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka