Accepterad jontebonte098 | Medlem ansökning [Duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jontebonte098

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? .tjenafan.

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Nilsson han är 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Olle Nilsson och är 22 år gammal han gillar att spela fotboll och mecka med bilar. Men det många inte vet om han är att han har haft en väldigt svår uppväxt för att när han var 5 år gammal så gick hans mamma bort i en skjutning vilket Olle tyckte var väldigt tråkigt så han var mest inne på sitt rum medans hans pappa var i vardags rummet och kollade på film och också var ledsen men när Olle blev lite äldre så började han få intresse av bilar och därför så köpte Olle och hans pappa en bil till han som han kunde mecka med så han började att mecka ju mer tiden gick ju mer lärde hans sig men sen när Olle vart 14 år gammal så var han med sina vänner så kommer det ett par grabbar och frågade om de ville tjäna enkla pengar och så visade de upp lite pengar och då så tackade Olle ja och hans vänner men det Olle inte visste var att det var svarta pengar och att det bara skulle bli värre det började med att Olle gick med en väska och lämnade men tillslut så började Olle att hålla vapen åt folk men när Olle blev 19 år så hamnade han i fängelse för grov misshandel samt vapen brott och narkotika men nu när Olle är 22 så har han kommit ut och vill tjäna vita pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att kunna bidra med hög rp nivå till servern vilket innebär att jag kommer skapa roliga scenarion för både mig och motparten samt så kommer jag att använda mig mycket av social rp samt sunt förnuft och powergaming 2 samt om jag ser en person göra ett regel brott så kommer jag att ta klipp och senare hoppa support och visa samt så kommer jag att skriva en report vad som har hänt för det ska kunna vara samma rp som alltid

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela för att motparten ska vinna scenariot och kunna ha kul vilket innebär att man inte bara ska tänka på sig själv utan att man ska tänka på motparten och om man ser att motparten har kul i scenariot så ska fortsätta tills scenariot är slut och försöka göra det ändå långt så att motparten har det kul även om man själv inte tycker det för det gör så att rpn kommer att höjas på servern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja powergaming jag rpade inte på mina skador vilket var väldigt dumt av mig och jag har lärt mig en läxa av det om det kommer inte att hända igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm man använder bilen som ett vapen rdm man skjuter en random människa sen så har vi också social rp man ska snacka sig fram istället för att skjuta eller använda sig av våld samt så har vi sunt förnuft det innebär att man ska tänka realistiskt vilket är väldig viktigt regel inom rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka