Accepterad olle larsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle larsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonathan06952

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Olle Larsson är 54 år och en mångsidig individ med en fascinerande historia. Född och uppvuxen i en liten by i en skog i Norrland, har Olle alltid haft en djup kärlek till naturen. Hans passion för äventyr och utforskande ledde honom till att utforska de vilda och vackra landskapen i Sverige redan från en ung ålder. Som ung man beslutade Olle att lämna sin lantliga hemby för att följa sina drömmar om att resa världen runt. Under årens lopp har han besökt avlägsna länder och upplevt olika kulturer, alltid med öppet sinne och ett hjärta fyllt av nyfikenhet. Hans resor har gett honom en djup förståelse för mångfald och tolerans. Men trots sina äventyr längtade Olle alltid tillbaka till sitt hemland. Han återvände till Sverige med en rikedom av erfarenheter och kunskap som han ivrigt delar med sig av till andra. Som en engagerad samhällsmedlem är Olle involverad i olika projekt och initiativ för att främja hållbarhet och miljövård. Utöver sitt engagemang för natur och samhälle är Olle även en älskad familjemedlem. Han är en omsorgsfull make och far, som prioriterar tid med sin familj och delar med sig av sina äventyrsberättelser och livsvisdom till sina barn och barnbarn. Nu har han flyttat till stan för kunna börja med att forska om miljön och naturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till bra och seriös RP. Bidra med positiv energi och bidra med till exempel spela för motpartens vinst i ett scenario till exempel när jag är kriminell

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag rånar någon ska den jag har rånat också vinna på det, Det vill säga att båda ska kunna ha roligt och kul och inte bara till exempel skjuta dem jag har rånat istället ska den jag har rånat ska ha vunnit på är att den inte dör tex

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming: till exempel när du du vet något din karaktär inte vet till exempel om du sitter med i discord med en vän och den säger att ni ska mötas på ett ställe t.e.x
VDM: När du använder en bil till att döda någon instället för att prata igenom sig t.e.x
Powergaming: när du till exempel ramlar ska du säga ajajaj och inte bara vara tyst och gå vidare t.e.x
copbait: när du till exempel tutar och varvar med en bil framför en polis. Det vill säga om du när du försöker få polis uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men jag skulle vilja lära mig mer om det.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inte så mycket mer och säga

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Med vänlig hälsning,
Albin08101111 - Medlemskaps Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka