Nekad OliviaDiva | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OliviaDiva

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 Juni 1993

Vad heter du på discord? Oliviiaa#1159

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Av någon märklig anledning så hittar jag det ej. Har spelat i princip en månad nästan varje dag. Ett flertal timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Så fort tiden ger oxh arbete ej kommer emellan

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag , en stund iallafall om jobb ej kommer emellan

Hur många timmar har du på FiveM? Läs tidigare svar

Vad heter du? Olivia

Hur gammal är du? 28 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag brinner för att hjälpa andra människor och värna om deras välmående därför tror jag att detta yrket kan passa mig.

Varför ska just du bli anställd? Jag är mogen och en duktig rp:are. Jag tar allt seriöst och kan hålla de på högnivå

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? I sitt tidigare liv har Olivia jobbat som ordningsvakt och har lite erfarenhet därifrån, då det händer att man stött på sjukdomsfall

Berätta vad HLR är för någonting HLR, står för hjärt och lugn räddning. Det är alltså det första man ska göra på en människa som ej andas eller reagerar på smärt stimulering. Man gör hjärtkompressioner och mun mot mun metoden.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radio disciplin är när man håller de proffsigt över radion. Allt som ej har med jobbet att göra kan man ta via telefon istället.

Har du några andra frågor? Får man utbildning?

Tillbaka