Accepterad Olihag | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olihag

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882682121/

Ditt Hex-ID: steam:110000136faf509

Vad är din discord tagg? Olihag#1203

Vem var det som bannade dig? MediaMarkt

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det jag gjorde var helt oacceptabelt och jag förstår varför dom bannade mig jag tog ju ändå ut vapen ur vapen frådet och sköt lite.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade gjort ett trafikstopp och personen i bilen hade droger så jag och min kollega tog med han in till stationen. Där satte vi han i häkte och höll förhör. Sedan kom jag på att jag inte hade lämnat drogerna i förrådet så jag gick ner och när jag var framme så fick jag ett samtal på dc av några som gick på högstadiet (själv gick jag i 6an) och en av dem var servervakt och jobba som hr på polisen. De sa att om jag inte tar ut några vapen från förrådet och sköt på skytte banan så skulle jag få sparken från kåren och att jag skulle få problem i skolan dagen efter. Så jag gjorde som de sa för jag inte ville få några problem. Sedan så var det inte mer med det men efter en stund så vart jag taggad i dcn och de drog in mina roller, och jag blev inte så förvånad eftersom det jag vart tvingad att göra är emot reglerna. Men sen såg de det och ringde igen och sa att om jag inte säger en massa fula saker till Void och Media Markt, som tidigare bannade mig, så skulle de säga att jag gjorde massa mer den kvällen så jag blev blacklistad så jag aldrig skulle kunna komma tillbaka. Nu har det gått lite mer en ett år och eftersom de var så lalliga är de bannade och jag såg det som min chans att försöka komma tillbaka då jag älskade tiden på Unive då det var min bästa tid inom rp (jag har bara kört på en massa små servrar sedan incidenten) så jag vill så hemskt gärna komma tillbaka och fortsätta spela med alla sköna personer på servern och alla fantastiska staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel jag kunde gjort annorlunda genom att bara lämnat samtalet och inte prata med dom men jag var rädd att dom skulle göra något mot mig när jag var i skolan dagen efter då jag gick i sexan och dom i åttan och dom har hade typ 10 min till min skola

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag jobbade på unicorn så sa chefen att jag behövde ta mig till maisonette snabbt (detta var precis när jag starta med fivem) så jag körde genom staden i 300 med en rs6a så då vart jag bannad sen efter det så körde jag aldrig över 100 i staden igen så jag lär mig väldigt mycket av bansen och jag har aldrig gjort överklagan förut utan jag accepterar att jag gjort fel och väntar ut bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat säga emot och lämnat samtalet. Jag kunde även tagit några clips på vad dom sa så kunde jag kontakta staff som fick lyssna på clipsen så ni staffs skulle få en blick över hela händelsen så dom som lalla inte skulle varit kvar på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag förmodligen söka jobb hos polisen igen och eftersom servervakten och alla som var i samtalet nu är bannade så är det helt omöjligt att det händer igen eftersom det då inte finns det finns som hotar/pressar mig till att göra saker så då kommer jag skaffa vänner som inte börjar lalla när de får tråkigt. Dock tror jag en av de som var med den kvällen fortfarande är kvar på servern men eftersom han är ensam så kommer han antagligen inte våga göra något mot mig eftersom de verkade behöva vara i grupp för det förra gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100% och tjatar aldrig på att få mina ansökningar lästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka